Spletna trgovina eleven.si vam ponuja kvalitetne športne izdelke blagovnih znamk Erima (športni tekstil), REHBAND (športno-medicinska zaščita) ter KELME (športna obutev). Izbirate lahko med preko 300 izdelki kvalitetnih blagovnih znamk.
Ekipo eleven.si tvoriva Mitja in Sebastjan, nekdanja športnika in mlada podjetnika, ki želita na inovativen način Sloveniji predstaviti sodoben športen lifestyle stil življenja. Začela sva z distribucijo priznane nemške znamke Erima, ki se nama zdi odlična iztočnica, kjer lahko strankam ponudimo odlično ravnovesje med dizajnom, udobjem in kakovostjo. Že priznanmi Erima izdelkom sva nato dodala še eno blagovno znamko, REHBAND, ki prihaja iz Švedske. Ponuja vrhunske izdelke za športno medicinsko zaščito, in sicer tako za preventivo pred kot rehabilitacijo po poškodbah. Kmalu zatem smo našim strankam ponudili še športno obutev KELME, ki prihaja iz Španije.
Poleg naše spletne trgovine eleven.si, bi radi širši slovenski javnosti in tudi slovenskim športnim klubom, tako manjšim, kot tudi večjim, omogočili dostop do kakovostne opreme, ki s svojim dizajnom sledi zadnjim trendom. Prepričani smo, da boste v naši ponudbi našli nekaj zase. Pripravljeni in odprti smo na vse vrste sodelovanja in ustvarjanja dobrih in uspešnih zgodb.
Nakup v spletni trgovini eleven.si je 100% varen!
Pri nas je razumevanje vaše varnosti in skrb za vas na zelo visoki ravni. Zagotavljamo vam, da so vse informacije in vsi vaši podatki, ki jih posredujete na teh straneh, obravnavani in varovani po najvišjih standardih ter v skladu z veljavnimi zakonskimi določili.
Nakupujte brez tveganja!
Ste prejeli nakupljen artikel, pa vam ni prav? Ali pa ni čisto take barve, kot ste mislili? Nič hudega, v tem primeru nam v 8 dneh od prejema sporočite, da kupljenega izdelka ne želite in ga najkasneje v roku 14 dni od prejema vrnete na naš naslov. Vrnjen artikel mora biti nepoškodovan, nenošen in neopran. V roku 14 delovnih dni od prejema vašega vračila, vam bomo na vaš transakcijski račun vrnili vrednost vrnjenih artiklov. Edini strošek, ki vas bremeni, je strošek vračanja blaga.
SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA SPLETNE TRGOVINE ELEVEN.SI
Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
Splošni pogoji poslovanja določajo pogoje nakupa preko spletne trgovine eleven.si, ki je dostopna na povezavi https://www.eleven.si splošni pogoji pa so dostopni na povezavi http://www.eleven.si/content/3-pravila-in-pogoji-poslovanja (v nadaljevanju: ‘stran nakupa’ in ‘splošni pogoji’) in jo upravlja podjetje ELEVEN SPORT, trgovina in storitve, d.o.o., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju: ‘ponudnik’).
Z nakupom izdelka v spletni trgovini na spletni strani www.eleven.si (v nadaljevanju: ‘spletna trgovina’), uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami teh pogojev poslovanja, ki vključujejo tudi vse povezave kot njihove sestavne dele, in potrjuje, da je bil seznanjen s politiko zasebnosti.
Bistvene lastnosti blaga, cene, vključno z vsemi davki in drugimi dajatvami ter podatki o načinu plačila in roka dobave veljajo v trenutku dokončne potrditve naročila, ki ga potrdi ponudnik. V primeru morebitne sprememb bomo o le-teh stranko ustrezno in pravočasno obvestili.
Obvestilo o oddaji naročila, boste prejeli takoj po oddaji. Če le-tega ne prejmete, obstaja možnost, da ste navedli napačen email. V takšnem primeru vas prosimo, da nas konktaktirate na email: info@eleven.si. Cena izdelka, vrednost DDV-ja in strošek poštnine so razvidni v elektronskem sporočilu katerega boste prejeli na email, ki ste ga navedli pri vnosu vaših podatkov, takoj ko ponudnik preveri vaše naročilo.
1. Dokončna potrditev naročila
Naročilo je dokončno potrjeno, ko bo po oddaji spletnega naročila uporabnik na posredovani email, ki ga je vnesel ob naročilu, prejel email s podrobnostmi njegovega naročila ter z obvestilom, da je naročilo sprejeto in potrjeno. Če uporabnik po oddaji naročila želi karkoli spremeniti ali naročilo v celoti preklicati, to lahko stori preko emaila na naslov info@eleven.si, vendar le do trenutka pred odpošiljanjem naročenih izdelkov.
2. Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
• identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
• kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (email, naslov)
• bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
• dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
• pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
• vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške dostave)
• način plačila in dostave
• časovno veljavnost ponudbe
• rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
• pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
3. Identiteta podjetja in kontaktni podatki
Ponudnik in njegov naslov: ELEVEN SPORT d.o.o., Dolenjska cesta 242b, 1000 Ljubljana Slovenija, EU
Elektronski naslov: info@eleven.si (uporabniki naj pošljejo email za kakršnekoli ugovore, pripombe, vprašanja ali izjave)
Matična št.: 7240112000
ID številka za DDV: SI12099783
Dejavnosti SKD: G47.910 - Trgovina na drobno po pošti ali po internetu
Datum vpisa subjekta v sodni register: 28.02.2017
Zaporedna številka vpisa: 2017/8594 (AJPES; izpostava Ljubljana)
4. Postopek nakupa in morebitne spremembe podatkov
1. Izbira izdelkov. Pred oddajo naročila je na spletni trgovini potrebno izbrati želene izdelke. To storite tako, da v pogledu posameznega izdelka kliknete na gumb "DODAJ V KOŠARICO".
2. Potrditev košarice oz. povzetek naročila. Po ustrezno izbranih izdelkih se premaknete na stran košarice oz. blagajne (povezava na stran: http://www.eleven.si/order). Tukaj lahko ponovno pregledate vaše izbrane izdelke ter jim ustrezno spremenite količino (s klikom na gumb + ali gumb -), dodate nove izdelke (s klikom na gumb NADALJUJTE Z NAKUPOVANJEM) ali jih odstranite iz košarice (s klikom na gumb X). Na tej strani je omogočeno tudi posebno polje za popust, imenovano "KUPONI".
3. Prijava. V tem koraku nakupa se je potrebno prijaviti ter oddati osebne podatke. Nakup lahko opravite kot registrirani uporabnik (potrebno se je registrirat) in tako nakup opravite skozi postopek registracije.
4. Naslov. Pri izbiri naslova določite vaš željeni naslov dostave. Naslov dostave je lahko drugačen od vašega osebnega naslova - v tem primeru torej izbrane izdelke pošljemo na izbrani naslov.
5. Dostava. Pri izbiri dostave lahko izberete način dostave (Pošta, drugi poštni ponudnik) s klikom na željeno dostavo. V tem koraku lahko izberete tudi dodatne izdelke,
6. Plačilo. Zadnji korak je namenjen končnemu preverjanju ter končni potrditvi vašega naročila. S klikom na zeleni gumb se strinjate z oddanim naročilom ter pogoji poslovanja ter dokončno potrdite vaš nakup.
b) DOSTAVA
Dostava preko GLS Slovenija
Za nakupe nad 80,00€ je poštnina BREZPLAČNA! Za naročila manjša od 80,00€ znaša vaše plačilo stroškov pošiljanja 4,50€.
Blago, naročeno na spletni strani, vam bomo dostavili v najkrajšem možnem času oddaji naročila ter, v primeru izbire plačila po predračunu, po prejemu vašega plačila. Plačila, ki jih prejmemo ob delavnikih do 14. ure, bomo na navedeni naslov poslali še isti dan (v kolikor je izdelek pri nas na zalogi). Če naročenega blaga slučajno ni na zalogi, vam bomo to takoj sporočili. Dostava poteka samo na področju Slovenije, ponavadi že naslednji dan, vendar najkasneje v 10 dneh od odpreme blaga. Dostavni uslužbenec vas bo po vsej verjetnosti s pošiljko iskal doma v dopoldanskem času, v primeru, da vas ne bo doma, boste pošiljko lahko prevzeli na najbližji pošti. Pridržujemo si pravico do spremembe pogodbenega partnerja za dostavo pošiljk.
c) OSEBNI PREVZEM
Osebni prevzem je možen na naslovu Dolenjska cesta 242b, in sicer vsak delovnik od 08.00 do 16.00 (v petek do 15:00). Za osebni prevzem (po prejemu sporočila, da je naročilo pripravljeno) se je potrebno predhodno najaviti na telefonski številki 040 753 005
Kako do nas, je opisano TUKAJ
Pri osebnemu prevzemu lahko plačate z gotovino ali s kartico.
d) Način plačila v spletni trgovini
Na voljo je:
• plačilo po predračunu, ki ga prejmete, ko ponudnik potrdi vaše naročilo,
• plačilo po povzetju.
• plačilo s Paypal računom
• plačilo s kreditnimi karticami MASTERCARD, ACTIVA, MAESTRO in VISA
e) Dokončna potrditev naročila
Po oddaji naročila bo uporabnik na posredovani email, ki ga je vnesel ob naročilu, prejel sporočilo s podrobnostmi njegovega naročila ter z obvestilom, da je naročilo sprejeto in potrjeno.
Tekst e-mail sporočila se glasi: POZDRAVLJEN-A #IME PRIIMEK, ZAHVALJUJEMO SE VAM ZA NAKUP V TRGOVINI ELEVEN.SI!
Uporabnik je s prejetim elektronskim obvestilom seznanjen, da ga bomo pred odpošiljanjem naročila o predvidenem roku dostave naročenega blaga obvestili. Če uporabnik ne bo dosegljiv preko telefona, ga bomo kontaktirali preko emaila.
5. Odstop od naročila pred dostavo
Če uporabnik po oddaji naročila želi karkoli spremeniti ali naročilo v celoti preklicati, to lahko stori preko emaila na naslov info@eleven.si, vendar le do trenutka pred odpošiljanjem naročenih izdelkov.
6. Cene
Vse cene navedene v spletni trgovini eleven.si so končne cene in so v njej že zajeti vsi prispevki in davki. Prav tako sta ob izpolnjevanju podatkov specificirana cena izdelka z vključenim DDV-jem ter strošek dostave / poštnine. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in ostali pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Način plačila je samo po predračunu. Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika. Pri opisih izdelkov lahko pride do napak. Pridržujemo si pravico do spremembe cene izdelkov brez predhodne najave.
Nedovoljeno je poseganje v programsko kodo ali kakršnokoli drugo manipuliranje. V primeru odkritja takšne dejavnosti, oddano naročilo ne velja.
7. Pravica do odstopa od nakupa – vračilo blaga
V skladu z določbo 43.č člena ZVPot ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem lahko potrošnika bremenijo le stroški iz sedmega odstavka 43.d člena tega zakona. V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje. Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago. Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga, razen če te stroške krije podjetje ali če podjetje predhodno ne seznani potrošnika, da ga bremeni ta strošek. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe skladno s 4. točko prvega odstavka 43. b člena. Po določbi b 43. d člena ZVPot lahko potrošnik obvestilo o odstopu predloži podjetju na obrazcu iz petega odstavka tega člena ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe.
Obrazec za odstop od pogodbe, najdeš TUKAJ
Kupec izpolnjen in podpisan obrazec lahko pošlje na e-naslov info@eleven.si ali na naslov podjetja, in sicer na: ELEVEN SPORT d.o.o., Dolenjska cesta 242b, 1000 Ljubljana, Slovenija, EU
8. Stvarna napaka
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje na podjetje, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca. Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi iz 37.c in 38. člena tega zakona. Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.
Kupec lahko za vsak kupljeni izdelek v primeru napake uveljavlja reklamacijo iz naslova stvarne napake. Napaka je po ZVPot stvarna:
8. Varnost
Od vas prejete podatke uporabljamo za potrebe vašega naročila. Vaše podatke posredujemo naprej na podjetja, ki so odgovorna za pošiljanje robe, če je to potrebno (ime, naslov, eventuelno telefona za dogovarjanje o rokih dostave). Za potrebe plačila posredujemo vaše podatke banki. Podatkov ne posredujemo nikomur drugemu. Po opravljeni dostavi in potem, ko smo prejeli vaše plačilo, je dostop do vaših podatkov zaprt. Po opravljenih davčnih in trgovinsko pravnih obveznostih vaše podatke izbrišemo.
Nakup v spletni trgovini eleven.si je 100% varen!
Pri nas je razumevanje vaše varnosti in skrb za vas na zelo visoki ravni. Zagotavljamo vam, da so vse informacije in vsi vaši podatki, ki jih posredujete na teh straneh, obravnavani in varovani po najvišjih standardih ter v skladu z veljavnimi zakonskimi določili.
9. Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla, programske opreme, računalnika in drugih naprav. Vaši osebni podatki bodo preneseni preko internetne povezave. Naše spletne strani in druge sisteme imamo zaščitene s tehničnimi in organizacijskimi ukrepi proti izgubi, uničenju, dostopu, spreminjanju in širjenju vaših podatkov s strani nepooblaščenih oseb. Vendar kljub redni kontroli vaših podatkov le-teh ni mogoče 100% popolnoma zaščititi.
10. Varstvo otrok
Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti. Ponudnik ne sme sprejemati naročil od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov. Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki. Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.
11. Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
12. Pravica do obveščanja
• informacija: imate pravico do neplačljivih informacij o vaših podatkih in tudi, če je potrebno, do zaprtja in izbrisa teh podatkov. Če imate vprašanja glede izbrisa, predelave ali uporabe vaših podatkov, se obrnite na: info@eleven.si ali nam pošljite zahtevek po pošti.
•obvestila: po prijavi na obvestila bosta vaše ime in vaš elektronski naslov z vašim dovoljenjem uporabljena v reklamne namene, dokler se iz obveščanja ne odjavite. Na obvestila se ob naročilu avtomatsko prijavite, lahko pa se kadarkoli odjavite na info@eleven.si.
• preklic privolenj: dovoljenje za obveščanje se v toku naročevanja izrecno dovolili. Želimo vas opozoriti, da se bo ponudnik po svojih najboljših močeh trudil zagotoviti verodostojne in posodobljene podatke o izdelkih, ki jih trži na strani nakupa. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova zaloga in cena spremenijo tako, da ponudnik ne uspe popraviti vseh podatkov. V takem primeru bo kupec naknadno obveščen o spremembah in bo imel možnost preklica naročila z vračilom morebitne nakazane kupnine ali zamenjave naročenega izdelka.
Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne odražajo nujno in v celoti lastnosti izdelka, zato služijo zgolj kot informativni prikaz!
13. Pridobivanje in uporaba osebnih podatkov
Vaše osebne podatke pridobivamo ob tem, ko izpolnite naročilo na našin spletni strani www.eleven.si in ko vpišete podatke in sicer:
- pri registraciji na spletni strani www.eleven.si za potrebe oddaje naročila/nakupa (uporabnik vpiše naslednje podatke: ime, priimek, naslov, pošta, poštna številka e-naslov ter telefon)
V spletni trgovini www.eleven.si se lahko posameznik prijavi kot registriran uporabnik. Vsebine spletne trgovine so dostopne tudi anonimnim neregistriranim uporabnikom (gostom). Vsak registrirani uporabnik ima svoje uporabniško ime in geslo, s katerima se predstavi. Geslo je skrito in znano le uporabniku. Registrirani uporabniki v postopku registracije posredujejo zahtevane podatke. Uporabnik je dolžan zagotoviti, da bo v svojem imenu in s svojim geslom nastopal le on oz. oseba, pooblaščena za nastopanje v njegovem imenu. Za točnost podatkov, ki jih vnese uporabnik, ponudnik ne odgovarja. V primeru, da se uporabnik registrira, bo ELEVEN SPORT d.o.o. vpisane podatke do preklica uporabljal za obdelavo uporabnikovega naročila, pripravo še bolj relevantnih ponudb in za marketinške analize, ki bodo pomagale izboljšati prodajni proces. Podatki bodo lahko uporabljeni tudi za ponovno trženje. Uporabniku registracija olajša spremljanje preteklih nakupov in skrajša nakupni postopek. ELEVEN SPORT d.o.o. podatke hrani do preklica ali odjave skladno s slovensko zakonodajo. Uporabnik se lahko kadarkoli pisno odjavi z mailom, poslanim na info@eleven.si, ali s klikom na gumb v poslanem e-mail sporočilu. V primeru, da uporabnik želi izbrisati uporabniški račun, mora e-sporočilo vsebovati naslednje podatke: naslov sporočila naj bo »Izbris uporabniškega računa«; v vsebini naročila mora biti navedeno ime in priimek uporabnika, naslov in elektronski naslov, s katerim se je uporabnik registriral; sporočilo mora biti poslano z elektronskega naslova, s katerim je uporabnik prijavljen kor registrirani član.
- pri oddaji naročila/nakupu kot gost (uporabnik vpiše naslednje podatke: ime, priimek, naslov, pošta, poštna številka e-naslov ter telefon)
V primeru, da uporabnik naročilo izvede kot gost, bo ELEVEN SPORT d.o.o vpisane podatke uporabil za obdelavo oddanega naročila. Spletna trgovina kot davčni zavezanec mora v skladu s 86. členom ZDDV zagotoviti hrambo računov, ki se nanašajo na dobave blaga ali storitev na ozemlju Slovenije najmanj 10 let po poteku leta, na katero se računi nanašajo – s tem pa se hranijo tudi podatki, ki so na računu. Uporabnik lahko specifična vprašanja na spletno trgovino www.eleven.si posreduje tudi preko kontaktnih obrazcev ali e-naslovov, objavljenih na spletnem mestu, in s tem upravljavcu zaupa navedene podatke. Ti bodo uporabljeni za rešitev uporabnikovega vprašanja. E-naslovi, navedeni na spletni strani, niso osebni, pač pa poslovni e-naslovi. Torej niso vezani na eno fizično osebo, pač pa podatke, posredovane na ta način, lahko obdelujejo različne osebe – z namenom hitre in učinkovite rešitve uporabnikovega vprašanja. S pošiljanjem e-sporočila preko spletnega obrazca ali na naslove, navedene na tem spletnem mestu, se uporabnik strinja s splošnimi pogoji uporabe
Nosilec se zavezuje, da bo vaše osebne podatke, dobljene prek registracije, produktov ali drugih virov, skrbno varoval in da jih ne bo posredoval tretjim osebam, izjemoma v primeru, ko za nosilca podatke pogodbeno obdeluje izbrani poslovni partner in nosilcu omogoča uporabo storitev shranjevanja podatkov na serverjih poslovnega partnerja. Vaše osebne podatke lahko uporabimo za enega ali več naslednjih namenov:
a) Za namene trženja in z vašim izrecnim soglasjem za naslednje namene: Za pošiljanje o novih akcijah, nagradnih igrah, novic iz bloga ter obveščanje o ostalih novostih povezanih s spletnimi stranmi, ki so v lasti nosilca, pri čemer obveščanje poteka preko uporabnikovega elektronskega naslova. Za občasno obveščanje po elektronskem naslovu o ponudbi, ugodnostih, posebnih ponudbah, promocijah, akcijah in drugih aktivnostih poslovnih partnerjev nosilca, ki oglašujejo na spletnih strani ali produktih nosilca, bodisi da gre za komercialno bodisi za nekomercialno vsebino.
14. Preklic do hrambe podatkov
V času upravljanja osebnih podatkov ima posameznik možnost vpogleda, prepisa, kopiranja, dopolnitve, popravka, blokiranja in izbrisa osebnih podatkov v zbirki podatkov, skladno z veljavnimi predpisi. Udeleženec lahko od nosilca kadarkoli zahteva, da trajno ali začasno preneha uporabljati njegove osebne podatke. Nosilec bo v primeru pošiljanja sporočil iz prejšnjega odstavka uporabnikom na preprost način omogočil odjavo od prejemanja sporočil. Morebitne odjave lahko uporabnik uredi na sledeč način:
- pošlje e-pošto na info@eleven.si
15. Pravice posameznika glede obdelave podatkov
Če imate kakršna koli vprašanja v zvezi z našo politiko varovanja osebnih podatkov ali obdelavo vaših osebnih podatkov, se lahko brez zadržkov obrnete na nas. Pišite nam na info@eleven.si. Na podlagi vaše zahteve vas bomo obvestili
- pisno in v skladu s predpisi.
Za zagotovitev poštene in pregledne obdelave imate kot posameznik, na podlagi predpisov, naslednje pravice:
Pravica do preklica privolitve: če ste kot posameznik privolili v obdelavo vaših osebnih podatkov (v enega ali več določenih namenov), imate pravico, da to svojo privolitev kadarkoli prekličete, ne da bi to vplivalo na zakonitost obdelave podatkov, ki se je na podlagi privolitve izvajala do njenega preklica. Privolitev je možno preklicati s pisno izjavo, ki se pošlje na info@eleven.si ali na ELEVEN SPORT d.o.o, Dolenjska cesta 242b, 1000 Ljubljana
Preklic privolitve za obdelavo osebnih podatkov za posameznika nima nobenih negativnih posledic ali sankcij. Vendar pa je možno, da upravljavec posamezniku po preklicu privolitve za obdelavo osebnih podatkov morda ne bo več mogel nuditi posamezne ali več svojih storitev, če gre za storitve, ki jih brez osebnih podatkov ni mogoče nuditi (npr. klub ugodnosti ali prilagojeno obveščanje).
Pravica dostopa do osebnih podatkov: kot posameznik imate pravico od ponudnika (upravljavca osebnih podatkov) dobiti potrditev, ali se v zvezi z vami obdelujejo osebni podatki, in, kadar je temu tako, dostop do osebnih podatkov in določene informacije (o namenih obdelave, o vrstah osebnih podatkov, o uporabnikih, o obdobjih hrambe oz. merilih za določitev obdobij, o obstoju pravice do popravka ali izbrisa podatkov, pravice do omejitev in ugovora obdelavi in pravice do pritožbe pri nadzornem organu, o viru podatkov, če podatki niso bili zbrani pri vas, o obstoju avtomatiziranega sprejemanja odločitev, vključno z oblikovanjem profilov, razlogih zanj ter pomenu in posledicah take obdelave za vas, ter druge informacije v skladu s členom 15 GDPR);
Pravica do popravka osebnih podatkov: kot posameznik imate pravico doseči, da ponudnik brez nepotrebnega odlašanja popravi netočne osebne podatke v zvezi z vami. Kot posameznik imate, ob upoštevanju namenov obdelave, pravico do dopolnitve nepopolnih podatkov, vključno s predložitvijo dopolnilne izjave;
Pravica do izbrisa osebnih podatkov (»pravica do pozabe«): kot posameznik imate pravico doseči, da ponudnik brez nepotrebnega odlašanja izbriše osebne podatke v zvezi z vami, ponudnik pa mora podatke brez nepotrebnega odlašanja izbrisati, kadar obstaja eden od naslednjih razlogov:
(a) podatki niso več potrebni v namene, za katere so bili zbrani oz. drugače obdelani,
(b) če prekličete privolitev, za obdelavo pa ne obstaja druga pravna podlaga,
(c) če ugovarjate obdelavi, za obdelavo pa ne obstajajo prevladujoči zakoniti razlogi,
(d) podatki so bili obdelani nezakonito,
(e) podatke je treba izbrisati za izpolnitev pravnih obveznosti v skladu s pravom EU ali pravom države članice, ki velja za ponudnika,
(f) podatki so bili zbrani v zvezi s ponudb storitev informacijske družbe. Kot posameznik pa v določenih primerih, opisanih v 3. odstavku člena 17 GDPR, nimate pravice do izbrisa podatkov;
Pravica do omejitve obdelave: kot posameznik imate pravico doseči, da ponudnik omeji obdelavo, kadar obstaja eden od primerov:
(a) če oporekate točnosti podatkov za obdobje, ki ponudniku omogoča preveriti točnost podatkov,
(b) obdelava je nezakonita, vi pa nasprotujete izbrisu podatkov, namesto tega pa zahtevate omejitev njihove uporabe,
(c) ponudnik podatkov ne potrebuje več za namene obdelave, vendar pa jih vi potrebujete za uveljavljanje, izvajanje in obrambo pravnih zahtevkov,
(d) ste vložili ugovor v zvezi z obdelavo, dokler se ne preveri, ali zakoniti razlogi ponudnika prevladajo nad vašimi razlogi;
Pravica do prenosljivosti podatkov: kot posameznik imate pravico, da prejmete osebne podatke v zvezi z vami, ki ste jih posredovali ponudniku, v strukturirani, splošno uporabljani in strojno berljivi obliki, in imate pravico, da te podatke posredujete drugemu upravljavcu, ne da bi vas ponudnik, ki so mu bili osebni podatki zagotovljeni, pri tem oviral, in sicer kadar:
(a) obdelava temelji na privolitvi ali na pogodbi in
(b) se obdelava izvaja z avtomatiziranimi sredstvi. Kot posameznik imate pri uresničevanju navedene pravice do prenosljivosti pravico, da se osebni podatki neposredno prenesejo od enega upravljavca (ponudnika) k drugemu, kadar je to tehnično izvedljivo;
Pravica do ugovora obdelavi: kot posameznik imate na podlagi razlogov, povezanih z vašim posebnim položajem, pravico, da kadarkoli ugovarjate obdelavi osebnih podatkov, ki je potrebna za opravljanje nalog v javnem interesu ali pri izvajanju javne oblasti, dodeljene ponudniku (točka (e) člena 6 (1) GDPR) ali je potrebna zaradi zakonitih interesov, za katere si prizadeva ponudnik ali tretja oseba (točka (f) člena 6 (1) GDPR), vključno z oblikovanjem profilov na podlagi navedenih obdelav; ponudnik preneha obdelovati osebne podatke, razen če dokaže nujne legitimne razloge za obdelavo, ki prevladajo nad vašimi interesi, pravicami in svoboščinami, ali za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov. Kadar se osebni podatki obdelujejo za namene trženja, ima posameznik pravico, da kadarkoli ugovarja obdelavi podatkov v zvezi z njim za namene takega trženja, vključno z oblikovanjem profilov, kolikor je povezano s takim neposrednim trženjem; kadar posameznik ugovarja obdelavi za namene neposrednega trženja, se podatki ne obdelujejo več v te namene. Kadar se podatki obdelujejo v znanstveno- ali zgodovinsko-raziskovalne namene ali statistične namene, ima posameznik pravico, da iz razlogov, povezanih z njegovim posebnim položajem, ugovarja obdelavi podatkov v zvezi z njim, razen če je obdelava potrebna za opravljanje naloge, ki se izvaja iz razlogov javnega interesa;
Pravica do vložitve pritožbe pri nadzornem organu: brez poseganja v katerokoli drugo (upravno ali drugo) pravno sredstvo imate kot posameznik pravico, da vložite pritožbo pri nadzornemu organu, zlasti v državi, v kateri imate običajno prebivališče, v kateri je vaš kraj dela ali v kateri je domnevno prišlo do kršitve (v Sloveniji je to Informacijski pooblaščenec), če menite, da obdelava osebnih podatkov v zvezi z vami krši predpise o varstvu osebnih podatkov. Brez poseganja v katerokoli drugo (upravno ali izvensodno) sredstvo imate kot posameznik pravico do učinkovitega pravnega sredstva, in sicer zoper pravno zavezujočo odločitev nadzornega organa v zvezi z njo, prav tako pa tudi v primeru, kadar nadzorni organ vaše pritožbe ne obravnava ali vas v treh mesecih ne obvesti o stanju zadeve ali o odločitvi o pritožbi. Za postopke zoper nadzorni organ so pristojna sodišča države članice, v kateri ima nadzorni organ sedež.
Posameznik lahko vse zahteve, ki se tičejo uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki, naslovi, v pisni obliki, na upravljavca, in sicer na enega od kontaktov, navedenih na spletnem mestu https://www.eleven.si/content/4-o-nas. Za potrebe zanesljive identifikacije v primeru uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki lahko upravljavec od posameznika zahteva dodatne podatke, ukrepanje pa lahko zavrne le v primeru, da dokaže, da posameznika ne more zanesljivo identificirati. Upravljavec mora na zahtevo posameznika, s katero ta uveljavlja svoje pravice v zvezi z osebnimi podatki, odgovoriti brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v enem mesecu od prejema zahteve. Obvestilo nadzornemu organu o kršitvi varstva osebnih podatkov V primeru kršitve varstva osebnih podatkov je Ponudnik o tem dolžan obvestiti pristojni nadzorni organ, razen kadar je verjetno, da s kršitvijo niso bile ogrožene pravice in svoboščine posameznikov. Kadar ob kršitvi obstaja sum, da je bilo storjeno kaznivo dejanje, je Ponudnik o kršitvi dolžan obvestiti policijo in/ali pristojno tožilstvo. V primeru, da gre za kršitev, ki lahko povzroči veliko tveganje za pravice in svoboščine posameznikov, je Ponudnik dolžan o kršitvi nemudoma oz. kadar to ni mogoče, brez nepotrebnega odlašanja, obvestiti posameznike, na katerega se osebni podatki nanašajo. Obvestilo posamezniku mora biti izvedeno v razumljivem in jasnem jeziku. Objava sprememb Vsaka sprememba naše politike o varovanju osebnih podatkov bo objavljena na tem spletnem mestu. Z uporabo spletnih strani posameznik potrjuje, da sprejema in soglaša s celotno vsebino te politike zasebnosti.
16. Možnost izvensodnega reševanja potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. ELEVEN SPORT d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na tej povezavi.
16. Zagotavljanje varnosti podatkov
Podatki, ki jih uporabnik posreduje preko obrazcev na straneh spletne trgovine www.eleven.si ali kako drugače (preko e-maila, telefona idr.), so zaupni in se obravnavajo v skladu z veljavno slovensko zakonodajo. Osebne podatke bo ELEVEN SPORT d.o.o. varoval ter preprečeval njihovo zlorabo. Osebni podatki bodo uporabljeni le za namene, za katere je uporabnik dal svoje soglasje. Dostop do osebnih podatkov imajo zgolj s strani ELEVEN SPORT d.o.o pooblaščene osebe (zaposleni, pogodbeni partnerji) s katerimi ima sklenjene ustrezne pogodbe o varovanju podatkov. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svoje elektronske naprave.
Spletna trgovina eleven.si za prenose vseh osebnih podatkov uporabnika uporablja tehnologijo SSL, ki skrbi za kodiranje vseh informacij, poslanih z naročili. Ko uporabnik vnese podatke o plačilni kartici v primeru plačila z bančno kartico, se le ti v kodirani obliki prenesejo iz uporabnikovega računalnika neposredno v strežnik banke.
Podatki, ki jih uporabnik zaupa upravljavcu, so zaupni. ELEVEN SPORT d.o.o. jih ne posreduje nepooblaščenim tretjim osebam. Osebne podatke pa lahko posreduje zaupanja vrednim partnerjem ali po zakonski dolžnosti, skladno z veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov.
Podatki so lahko posredovani
Vsi partnerji, ki imajo dostop do osebnih podatkov, so zavezani skrbnemu ravnanju z njimi skladno z evropsko zakonodajo.
17. Outlet
Ponudnik v spletni trgovini eleven.si omogoča kupcem tudi izdelke po nižjih cenah, in sicer v zavihku Outlet. Ti izdelki so znižani, saj gre za izdelke iz preteklih kolekcij in je na voljo zgolj še nekaj zadnjih kosov iz glavnega skladišče podjetja Erima GMBh Nemčija.
18. Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožbe oddajte pisno po elektronski pošti na email: info@eleven.si. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
19. NAGRADNE IGRE
V nagradnih igrah eleven.si lahko sodelujejo vsi uporabniki spletnega portala www.eleven.si in družabnega omrežja Facebook, ki izpolnjujejo pogoje zapisane v teh pravilih, razen zaposleni v podjetju ELEVEN SPORT d.o.o, Dolenjska cesta 242b, 1000 Ljubljana ter njihovi ožji družinski člani.
Pogoji za sodelovanje v nagradnih igrah
V nagradnih igrah lahko sodelujejo:
– fizične osebe, ki imajo stalno prebivališče v Republiki Sloveniji,
– mladoletne osebe, vendar lahko nagrado prejmejo le na podlagi pisne odobritve staršev oz. zakonitega zastopnika
ter s tem oboji sprejemajo te pogoje sodelovanja in pravila nagradne igre ter se strinjajo s pogoji za uporabo aplikacije.
20. Varstvo osebnih podatkov pridobljenih iz nagradnih iger
Sodelujoči s strinjanjem teh pogojev ter dovoljenjem za uporabo aplikacije izrecno dovoljuje, da organizator nadalje obdeluje njegove osebne podatke, ki jih je pridobil preko aplikacije (ime in priimek, e-naslov) na Facebook strani eleven.si.
Organizator bo pridobljene osebne podatke obdeloval za potrebe izvedbe nagradne igre (izbor nagrajencev, obveščanje o nagradah), za statistično obdelavo in raziskave, raziskovanje trga, pošiljanje ponudb in reklamnega gradiva ter za telefonsko, pisno in elektronsko anketiranje ter zbiranje naročil. S sodelovanjem v nagradni igri udeleženec soglaša, da mu organizator pošilja brezplačna splošna obvestila, vezana na nagradno igro ali elektronsko izdajo portala eleven.si, in sicer do preklica tega soglasja.
Organizator se zavezuje, da podatkov nagrajencev ne bo posredoval tretjim osebam, razen če je to potrebno zaradi izvedbe nagradne igre ali če je to dolžan v skladu z veljavnimi predpisi. V času upravljanja osebnih podatkov ima posameznik možnost vpogleda, prepisa, kopiranja, dopolnitve, popravka, blokiranja in izbrisa osebnih podatkov v zbirki podatkov, skladno z veljavnimi predpisi. Za prekinitev sodelovanja v nagradni igri mora podati zahtevek na e-poštni naslov info@eleven.si
21. Privolitev
Privolitev Z uporabo spletne strani eleven.si se uporabnik strinja s splošnimi pogoji uporabe, objavljenimi na tem spletnem mestu. Na tem mestu lahko uporabnik redno spremlja morebitne spremembe splošnih pogojev ter posledično način in namen obdelave zbranih osebnih podatkov. Z uporabo naše spletne strani uporabnik potrjuje da je prebral, razumel in se strinjal z vsemi pogoji zaupnosti podatkov in načini uporabe www.eleven.si. Upravljavec osebnih podatkov je podjetje ELEVEN SPORT d.o.o.
Podatki o podjetju:
ELEVEN SPORT, trgovina in storitve d.o.o.
Dolenjska cesta 242b
1000 Ljubljana
Matična št.: 7240112000
ID številka za DDV: SI12099783
Dejavnosti SKD: G47.910 - Trgovina na drobno po pošti ali po internetu
Datum vpisa subjekta v sodni register: 28.02.2017
Zaporedna številka vpisa: 2017/8594 (AJPES; izpostava Ljubljana)
Podjetje je zavezanec za DDV.
Osnovni kapital: 7.500,00 EUR
E-MAIL: info@eleven.si
POMOČ
Kupec dobi dodatne informacije in pomoč:
- preko elektronske pošte: info@eleven.si
- preko telefona: 040 753 005
Posodobljeni splošni pogoji stopijo v veljavo 22.05.2018 in veljajo do preklica.
Stran uporablja piškotke.