Spletna trgovina eleven.si vam ponuja kvalitetne športne izdelke blagovnih znamk Erima (športni tekstil), REHBAND (športno-medicinska zaščita) ter KELME (športna obutev). Izbirate lahko med preko 300 izdelki kvalitetnih blagovnih znamk.
Ekipo eleven.si tvoriva Mitja in Sebastjan, nekdanja športnika in mlada podjetnika, ki želita na inovativen način Sloveniji predstaviti sodoben športen lifestyle stil življenja. Začela sva z distribucijo priznane nemške znamke Erima, ki se nama zdi odlična iztočnica, kjer lahko strankam ponudimo odlično ravnovesje med dizajnom, udobjem in kakovostjo. Že priznanmi Erima izdelkom sva nato dodala še eno blagovno znamko, REHBAND, ki prihaja iz Švedske. Ponuja vrhunske izdelke za športno medicinsko zaščito, in sicer tako za preventivo pred kot rehabilitacijo po poškodbah. Kmalu zatem smo našim strankam ponudili še športno obutev KELME, ki prihaja iz Španije.
Poleg naše spletne trgovine eleven.si, bi radi širši slovenski javnosti in tudi slovenskim športnim klubom, tako manjšim, kot tudi večjim, omogočili dostop do kakovostne opreme, ki s svojim dizajnom sledi zadnjim trendom. Prepričani smo, da boste v naši ponudbi našli nekaj zase. Pripravljeni in odprti smo na vse vrste sodelovanja in ustvarjanja dobrih in uspešnih zgodb.
Nakup v spletni trgovini eleven.si je 100% varen!
Pri nas je razumevanje vaše varnosti in skrb za vas na zelo visoki ravni. Zagotavljamo vam, da so vse informacije in vsi vaši podatki, ki jih posredujete na teh straneh, obravnavani in varovani po najvišjih standardih ter v skladu z veljavnimi zakonskimi določili.
Nakupujte brez tveganja!
Ste prejeli nakupljen artikel, pa vam ni prav? Ali pa ni čisto take barve, kot ste mislili? Nič hudega, v tem primeru nam v 8 dneh od prejema sporočite, da kupljenega izdelka ne želite in ga najkasneje v roku 14 dni od prejema vrnete na naš naslov. Vrnjen artikel mora biti nepoškodovan, nenošen in neopran. V roku 14 delovnih dni od prejema vašega vračila, vam bomo na vaš transakcijski račun vrnili vrednost vrnjenih artiklov. Edini strošek, ki vas bremeni, je strošek vračanja blaga.
Vsa naročila oddana do vključno 10. decembra se potrudimo, da bodo pri vas pred decembrskimi prazniki.
V skladu z določbo 43.č člena ZVPot ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem lahko potrošnika bremenijo le stroški iz sedmega odstavka 43.d člena tega zakona. V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje. Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago. Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga, razen če te stroške krije podjetje ali če podjetje predhodno ne seznani potrošnika, da ga bremeni ta strošek. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe skladno s 4. točko prvega odstavka 43. b člena. Po določbi b 43. d člena ZVPot lahko potrošnik obvestilo o odstopu predloži podjetju na obrazcu iz petega odstavka tega člena ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe.
Obrazec za odstop od naročila in za menjavo izdelkov, najdeš TUKAJ
Kupec izpolnjen in podpisan obrazec lahko pošlje na e-naslov info@eleven.si ali na naslov podjetja, in sicer na: ELEVEN SPORT d.o.o., Dolenjska cesta 242b, 1000 Ljubljana, Slovenija, EU
Stvarna napaka
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje na podjetje, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca. Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi iz 37.c in 38. člena tega zakona. Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.
Kupec lahko za vsak kupljeni izdelek v primeru napake uveljavlja reklamacijo iz naslova stvarne napake. Napaka je po ZVPot stvarna:
Stran uporablja piškotke.